شرکت سئو SEO و بهینه سازی سایت و تخمین قیمت سئو

حرفه ای ترین خدمات سئو SEO و بهینه سازی سایت با مشاوره رایگان

ارائه لیست قیمت سئو سایت و آگهی

سایت تبلیغاتی ژنوس : خدمات سئو و بهینه سازی سایت با قیمت بسیار مناسب و مشاوره رایگان : با توجه به اینکه در چند سال اخیر استفاده از موتورهای جستجو رشد فزاینده ای داشته ، در دنیای تجارت نیز حضور کسب و کارهای مختلف در جستجوگر هایی مانند گوگل و بینگ و جذب مشتری هدفمند از آنها اهمیت خاصی پیدا کرده به طوری که عدم حضور هر شغلی در گوگل به منزل مرگ تدریجی آن کسب و کار خواهد بود. با توجه به بالاتر رفتن سطح رقابت در گوگل بر سر کلمات کلیدی پرجستجو و تلاش برای دستیابی به رتبه های ۱ گوگل ، اهمیت مقوله خدمات سئو و بهینه سازی سایت نیز بیشتر شده است. جهت ارائه لیست قیمت سئو با ما تماس بگیرید.


شرکت خدمات سئو وابسته به سایت تبلیغاتی ژنوس

تیم سایت تبلیغاتی ژنوس با بهره گیری از سئوکاران زبده و ۶ سال سابقه فعالیت در زمینه ثبت تبلیغات کسب و کار برای مشاغل مختلف ایران و آشنایی با کلمات کلیدی پرجستجو ، خدمات سئو سایت را با قیمت مناسب و همراه با مشاوره رایگان در جهت انتخاب پرجستجو ترین و کم رقابت ترین کلمات کلیدی بصورت حرفه ای برای شما انجام می دهد تا سایت شخصی شما و یا آگهی شما در ژنوس به رتبه ۱ گوگل رسیده و در همان رتبه باقی بماند و شاهد رشد کسب و کار خود باشید. برای مشاوره و ارائه لیست قیمت خدمات سئو با ما در تماس باشید.


تماس ۲۴ ساعته و واتس اپ جهت مشاوره سئو

۰۹۱۲۵۶۳۹۸۴۲


لیست قیمت سئو و بهینه سازی سایت

لیست قیمت سئو بر حسب فاکتورهای مختلفی سنجیده می شود که سطح رقابت در کسب و کار مربوطه در گوگل و همچنین سطح رقابت در کلمات کلیدی درخواستی توسط مشتری از آن جمله می باشد؛ بدیهی است که تیم ژنوس با ارائه یک برنامه دقیق بصورت ماهیانه یا هفتگی و پیشرفت بیشتر در موتورهای جستجو هزینه های سئوی شما را کاهش می دهد.


در حالت کلی لیست قیمت سئو و بهینه سازی به موارد زیر وابسته است :

  1. مقدار رقابت در بین کلمات کلیدی مد نظر شما
  2. قدمت سایت شما و دامنه آن
  3. وضعیت رقبا و میزان فعالیت آنها
  4. مقدار محتوای اختصاصی و کیفیت مجتوا
  5. موقعیت و جایگاه کنونی سایت شما در گوگل
  6. تعداد کلمات کلیدی سفارشی برای سئو

مشاوره رایگان و ارائه لیست قیمت سئو

با مشاوره حرفه ای و رایگان سئو که به شما می دهیم، کسب و کار شما را آنالیز کرده و پرجستجوترین و کم رقابت ترین کلمات کلیدی مربوطه را استخراج کرده و بهترین استراتژی سئو را با پایین ترین قیمت به شما پیشنهاد می دهیم تا در کمترین زمان ممکن به رتبه های ۱ گوگل دست پیدا کنید. منظور از کلمات کلیدی پرجستجو کلماتی هستند که مردم در گوگل بیشتر از آنها استفاده کرده و سایت های رتبه بالا در این کلمات بازدید بسیاری از موتورهای جستجو دریافت می کنند.


زمان مورد نیاز برای رسیدن به رتبه ۱ گوگل

زمان مورد نیاز خدمات سئو برای دستیابی به رتبه ۱ گوگل بستگی به چند سیلابی بودن کلمات کلیدی و سطح رقابت در آن کلمات دارد چرا که سایت های رتبه بالا در کلمات کلیدی پرجستجو ، زمان بیشتری را سپری کرده و قدمت بالاتری دارند و به مرحله اعتماد گوگل رسیده اند. تیم ژنوس با ترفندهای سئوی منحصربفرد خود که همگی مورد تایید گوگل هستند و انتخاب بهترین کلمات کلیدی این زمان را کوتاه تر کرده تا شما نیز با صرف هزینه کمتر با همان کلمات کلیدی به رتبه های بالای گوگل برسید.


روند کار سئو و بهینه سازی سایت توسط ما


۰۱- تجزیه و تحلیل رقبا

در ابتدا در مورد رقبای هم صنف شما در گوگل تحقیق کرده و به استراتژی سئوی آنا پی برده و کشف می کنیم که در چه کلماتی در گوگل رتبه دارند و در یک کلام سطح رقابت در کسب و کار شما در گوگل بطور کلی سنجیده می شود.


۰۲- تحقیق کلمات کلیدی

ما در مورد کسب و کار شما اطلاعات کسب کرده و بازار هدف شما را شناسایی می کنیم و نسبت به آن روی کلمات کلیدی که برای شما مشتری به ارمغان می آورد تحقیق می کنیم تا بهترین کلماتی که کاربران گوگل در مورد کسب و کار شما جستجو می کنند را استخراج کنیم.


۰۳- محتواسازی خاص در جهت سئوی موثر

بر مبنای کلمات کلیدی پرجستجو در تجارت شما برایتان محتوای خاص و کاربرپسند ایجاد می کنیم و آن را در جهت بدست آوردن رتبه در کلمات کلیدی مذکور سئو می کنیم.


۰۴- رصد وب سایت در نتایج جستجو

پس از محتواسازی ، سایت شما توسط تیم ما بصورت روزانه در صفحات گوگل و کنسول گوگل رصد شده و روی نقاط ضعف و قوت محتوای سایتتان مجدد کار می کنیم.


۰۵- خدمات سئوی مستمر

مراحل ۱ تا ۴ را بصورت مداوم و مستمر بصورت چرخشی روی سایت شما تکرار می کنیم تا در اسرع وقت با بهترین کلمات کلیدی در صفحه اول گوگل ظاهر شده و در همانجا باقی بمانید.


شرکت سئو ، خدمات سئوی سایت ، قیمت سئو ، لیست قیمت سئو ، تعرفه سئو سایت ، هزینه پشتیبانی سئو ، هزینه بهینه سازی سایت ، سئوکار حرفه ای ، مشاوره سئو ، سفارش سئو